30.12.08

Perkhemahan Ke Kota Tinggi (TEMA:MERAH)


Hhaaha...2 model yg cun melecun ni..Me & Sis Retna..
haha...peace ya!!!Kak Retna mmg baik la!!
Chaiyok!!

Yeah!!Kita lagi bergmbar!!haha...kite mmg popular kan..
hahahaha....tgok 2..cumil jer abg sodep tuh..ho3...

Em..Ni mak aku,aku & adik aku,,,oleh kerana mak aku terlalu besar..
jadi,trtutp la muka aku ni...ehem..ehem..
mak...sepanduk sape 2 yg mak pgng??jgn jahanam kan ya..
kakak tahu la sepanduk 2 lawa..hahaha
Ni aku & adik aku...
Sjer je amik gmbar depan khemah yg sunguh cntik ni..
hahahahahaah..
Haha..ni lak aku & Lily...
Asians next top model...
hehehehee
Hahaha..in red...Sume comel2 belaka kan..
haha..aku yg kt sebelah Lily tu...
Sume peserta ada...Kecuali ayah aku & bini Abg Jun..
Mase ni da nak balik da...nak bertolak ke Kota Tinggi...

Hahhaah...ni Abang Shai,Deq Yana,Amat & Aku...
posing 2....we all mmg rock!!

Ni da kat Kota Tinggi...haaha..cuba ko cari mana aku???




0 talking:

 
Diary Of Miss Naz © 2008. Design: ~ Sweet Baby Girl