9.2.09

Mahligaimu dari air mataku-lestari

Ermm..ni yang naz nak cerita...ari jumaat arituh mse 1 jam sebelum balik sekula...aq & shahida sdg berborak sakan..ketawa2 & bergosip..punya la gelak sakan kami ketawa..smbil 2,seorang budak ni name die cicak..x taw npe org pnggil die cicak..die ni dlm kelas mmg x sah klau x nynyi...lagu yg die nynyi tuh bukan nye lagu r&b,pop or else,msti lagu jiwang,,rock kapak & sewaktu dgnnya..klau kowg nk taw,aq & shahida ni mmg anti gile dgn lagu lama2 ni..

tapi,,pade arituh..seorang dak prmpuan(mls nk bgtaw name)passing kertas kt si cicak ni..aq & shahida ti 2 x de wat pape pon..memerhatikan gelagat dowg ni..

tibe2,cicak ni nynyi..mase 2,aq & shahida tersentak,terkejut,terdiam..lagu yg dia nynyi ni mcm ade sumthing special taw..si cicak ni nynyi la..aq terdiam,,same cam shahida..

tibe2,kwn dak prmpuan ni suro si cicak ni brhnti nynyi..kwn die da mngis dgr lagu tuh.bukan nk kate dk pmpuan tuh ngis sbb terharu suara si cicak ni...tpi lagu ni mcm ade sumting special..ko bygkan la??suara cicak yg begitu sumbang tuh,boleh wat org ngis ke??smstinya x.ahah~~

lagu ni mmg sedih sgt..tip tap tup..diikuti dgn cicak lak nangis?,,lelaki yg gangster ni mngis??impressif kan!!lps2 diikuti bbrpa org lagi ngis..aq & shahida diam je..pas2 pura2 berbual dgn shahida(saje je)kang x psl2 aq lak yg banjir..haha...


(MAHLIGAIMU DARI AIR MATAKU)



:9:
Izinkan diriku meluahkan rasa
Maafkanlah aku andai kau terasa
Biar kupaparkan apa yang terjadi
Moga engkau tak ulangi

Sungguh tak kusangka kau berpaling tadah
Setelah lamanya menjalinkan cinta
Dalam diam-diam kau sudah berpunya
Tanpa aku menyedari semuanya

Aku mendoakan agar kau bahagia
Bersama si dia insan yang kau suka
Percintaan kita tak sampai ke mana
Setakat di bibir saja sayang

Kau bina mahligai dari air mata
Yang jatuh berderai di wajah sepiku
Hancurnya hatiku bisa tak terkata
Terhumban rasa diriku

Oh aduhai ku masih ingati
Janji manis dan saat romantis
Kau pintaku supaya setia
Akhirnya kau yang berubah

Oh tuhanku tabahkan hatiku
Temukan ku dengan ketenangan
Jiwa ini dibelasah rindu tetapi apa dayaku

Kucuba pejam mata tapi tak terlena
Kerana ku masih teringat padamu
Begitu payahnya nak ku melupakan
Pernahkah engkau fikirkan oh sayang.

:snow40:

1 talking:

♥chubbycekelat ♥ said...

shukle! shuke! shuke!
aku shuke giler lagu nih!!!!!
tolong aku shuke lagu nih!!!!!
hahaha XD

 
Diary Of Miss Naz © 2008. Design: ~ Sweet Baby Girl